Mój koszyk

WYSYŁKA

CZAS REALIZACJI DOSTAWY

Zamówienia złożone przed godziną 15 wysyłane są tego samego dnia i w większości przypadków docierają do odbiorcy już na następny dzień roboczy. Jeśli miejsce dostarczenia znajduje się w Zielonej Górze przesyłka może dotrzeć do Państwa w ten sam dzień.

Po odbiór osobisty zapraszamy od godziny 8:00 do godziny 18:00. Przed przyjazdem proponujemy złożyć zamówienie lub przedzwonić , aby upewnić się, że produkt jest aktualnie dostępny.

 

ZABEZPIECZENIE PRZESYŁEK

Odpowiednie zabezpiecznie produktów jest dla nas bardzo ważne dlatego :

  • – przesyłki pakujemy w 3-warstwowe kartony
  • – zawartość zabezpieczamy folia bąbelkową
  • – paczki okejamy taśmą zabezpieczającą z logo K-esthetic

 

CENNIK DOSTAW

Za pobraniem

Zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze zamówienia.

Przelewem online

Forma płatności elektronicznej:

-18zl – przesylka InPost paczkomaty

-20zl – przesyłka InPost bez pobrania

– 22zł – przesyłka InPost POBRANIOWA

– 34 – przesyłka kurierska za pobraniem (DPD)

– 0zł – odbiór osobisty

 

ZASADY ODBIORU

Pomimo zastosowania odpowiednich zabezbieczeń czasem może się zdarzyć, że przesyłka zostanie uszkodzona w trakcie transportu. Dlatego bardzo ważne jest aby:

– sprawdzić czy taśma zabezpieczająca K-esthetic nie jest przecięta ani odklejona
– sprawdzić czy opakowanie zewnętrzne nie nosi śladów uszkodzeń, wgnieceń lub dziur
– w obecności kuriera otworzyć i sprawdzić czy zawartość przesyłki jest w odpowiednim stanie
– jeśli okaże się, że produkty uległy uszkodzeniu prosimy nie odbierać przesyłki i spisać formularz reklamacji, który zapewnia kurier.

ZWROTY I REKLAMACJE

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:

W którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie tego towaru.

W którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno.

Aby Konsument mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub informacja przekazana pocztą elektroniczną).

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Konsument wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

 

 

SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności,( nie dotyczy kosztów dostawy) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.

Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Zwrot płatności za towar ,następuje po odesłaniu przesyłki i sprawdzeniu jej przez Sprzedającego.

Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: Zielona Góra – Stary Kisielin 66-002, ul. Słoneczna 8 niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą Konsument również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. O szacowanej wysokości tych kosztów Konsument zostanie poinformowany przez Sprzedawcę w opisie towaru w Sklepie lub podczas składania zamówienia.

 

REKLAMACJE

 

Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo go reklamować. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: k.estheticshop@gmail.com lub drogą pocztową na adres: Zielona Góra – Stary Kisielin 66-002, ul. Słoneczna 8 .

Reklamowany towar należy wysłać na adres: Zielona Góra – Stary Kisielin 66-002,  ul. Słoneczna 8.

W związku z wadą możesz żądać: wymiany rzeczy na wolną od wad, odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

 

Czternastodniowy termin na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych – od dnia zawarcia umowy.